17/8-2010 , 1ÅR & 8MÅNADER!!!

2010-08-17, 21:31:32 / Kategori: Allmänt
JAG LEVER AAA!!! , min data har inte velat funka huuum?? Jag fick sån damp när jag inte kom in så i söndags var vi på Rixfm åååh vad det regnade ååh fyy det var inte kul. jag hade ine så mycket kläder så usch vi blev verkligen blöta. vi stog under ett träd hahha sen sprang vi över gatan då råkade man hoppa i pölar hahah kul , sen fick jag sån post sak som jag kunde ta på mig haha . det var uppehåll ett tag , jag och ellie gick och köpte dricka sen när vi gick tillbaka shiiiit vad mycket folk.:o waa, när det började var det så förspel dom var grymma. sen började typ allt shiit vi hade kul :) vi hade kul påvägen ner till stan igen med, vi gick på vägen så en bil tuta då fick malle flipp och vi skrek =D igår (måndag) träffade jag min älskling, vi hade mys tittade på film och snackade sen hämtade han glass som vi åt ur paktet :o min söötnos, han berättade att hans pappa frågade om vi skulle gifta oss då sa han JA och hans pappa ska komma då!!! :O SHIIIIIT!!! sen att han vill bo med bara mig 1vecka i skagen , och baara umgås med varandra fan det vill jag mer än något annat jag sväär det vill jag ska hända ... :o jag blev så chockad och glad =D han hjälpte mig med när det började regna, så jag älskar dig .. <333, men idag var vi i stan och handlade åt malle yees, sen efter det var man bara för trött iallafall jag . :P



















Älskling bäddade igår hahah.








 (idag)




men nu ska jag kolla ; sf.se eller vad det är , snackar i tele med och film,



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?