19/8-2010, LUUULLLIIIIIIIIE!!!

2010-08-19, 03:50:59 / Kategori: Allmänt
Ojsan jag glömde skriva , men dag var så rolig inte i början men sen när man kom till Nico. vi kollade slutet på Amercian pie sen började nico dansa lite efter började vi alla men sen satte vi oss i sängen då började dom strippa HAHHHA fan att jag inte hade kameran fan fan men HHHHAHA. jag skrek att dom skulle ta av sig tröjorna då gjorde dom det och nico dansade med röven mot oss haha eeeu. =D dom dansade på alla konstiga sätt, jag och alle dansade oofcurse :) malle och nico dansade ush :P alle och samuel ett tag det fick jag bild ppå så sött , sen jag och samuel och jag och nico lite, men jag och alle snurrade varandra så sött så :) wiie, när jag dansade med samuel så kom vi lite nära för nära så jag slutade jag skrev IFK på hans axel då fick jag kram hahah :o när vi var i sängen höll nico på han la sig i mitt knä då råkade jag ta p ............ EEEEEEEEEEEEEEEU :O EEEEEEEEEEU hahahahahha fyyyfan vad pinsamt jag vågade inte säga något hahah :$ eeeeeeeeeeu, men denna dagen kunde inte bli bättre fan, först var jag suuur sen blev den bäst. =D Vi ska hem till samuel någon dag och göra om det =D

josefine

Nu är det dags att anmäla sig till dagens blogg! Informationen finns i inlägget "Dagens blogg" :) Ta del av mina 3000 unika besökare om du vinner!

[ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer]



2010-08-19, 15:33:25 URL: http://technicolor.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?