20/8-2010 , LUUULIIIE ÄR HEMMA WIIIIIE!!!!

2010-08-20, 21:10:01 / Kategori: Allmänt
Hon kom hem inatt då ringde jag henne men jag pallade inte skriva här , mår illa och skit. När jag vaknade tvekade jag på att åka in till stan men jag hade ju lovat att hänga med alle för att ta hål så jag mötte henne på tåget sen sprang vi till Lullie. alle klarade det helt bra förutom att min hand krossades HAHAH =D hon var så duktig , fick klubba av mig hahah (: efter det mötte vi upp Ellie, sen gick alla mot mc jag åt sakta gick la bra men sen var jag tvungen att ta luuuft ... när jag skulle kissa halkade jag på toooa HAHAH :O tuur att ingen sååg wiie :$ jag mötte upp dom igen, vi stack mot cubus och jag fick min trööja =D=D sen hände dom med mig till tåget , jag orkade inte mer ville hem. men en bra dag :)













Imorgon är det bokat för mig och Lullie, det är typ bara det jag kommer klara av sen kommer jag väl åka hem. =/



FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

söta bilder hihi



2010-08-21, 16:50:53 URL: http://faakies.blogg.se/

Lollo

titta gärna in på min blogg :)



2010-08-21, 19:41:06 URL: http://ssvampis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?