28/8-2010 , biiio&stan!

2010-08-28, 23:12:44 / Kategori: Allmänt
när jag vaknade städade jag sen åkte jag till stan och mötte malle med hennes kille.:) vi gick till mc då höll hennes kille på haaha shiiit,sen fick vi skynda oss till bion shiit.^^ vi hann precis,filmen var bra :) efter det åkte jag till stan för att möta lull :) vi åkte till hjällbo igen , inte kul usch bråk bara. jag fick såån damp guud,ville bara slå till er allvar,det är väl klart att vi snackar med pierre ni är bara störda. dissar sen blir vän och dissar.. jag vill inte ha meeeeeer bråååk med dig matte, snälla säg vad det är istället för att du hatar mig och blir arg. jonas förstööör allt för faan,snart slutar jag med denna skiten..
















nytt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?