ALLLEEE!! <33

2010-08-15, 05:37:20 / Kategori: Allmänt
Vi kan verkligen inte sluuta snacka med varandra,nu har vi snackat om att bo tillsammans 1vecka i skolan som man får då man går i trean ååh det kommer bli så spännande fan. vi kommer äta tillsammans, laga mat tillsammans, städa tillsammans, äta ute tillsammans igen <3 dansa kanske haha och kolla på film tillsammans igen ååååååååååh så man kan längta va.. jag bryr mig fan inte vad vissa folk tänker om detta JAG GÖR FAN DET JAG KÄNNER FÖR OCH FÖRTJÄRNAR ...dom som inte håller med mig kan fan dra ur mitt liv .. nu är detta nog, alle och malle säger att dom ALLTID ALLTID kommer stå på min sida vad som än händer för det har alltid varit vi 3 men vi har haft våra saker . nu är vi typ tillbaka men alla vi har olika vänner :) vi snackar skit ofta igen och träffas, jag kommer alltid finnas för er även om jag är som jag är . ni båda vet min historia , men alle dig är det lite synd om .:( att du inte har hängt med mig och pappa på saker på 1år nu:O fyyy det dära suuuuger och är elakt jag ska snacka med pappa om det senare idag sen får du svarat :) jag menar du hängde alltid med men nu är det malle hahah , jag vill ha med dig igen med det ska vara som innan mellan oss om inte bättre.:) Malle går ju med på att vi ska träffas mer och hon säger att vi ska få mer tid för bara oss , klart att du och hon med ska träffas helt ensamma för det har inte varit såhär bra mellan oss tre på 3år eller mer. jag kommer ihåg hur svartsjuk hon var på oss eller du på oss gud vad skönt att vi blir mer vuxan, palla jääävla fittbråk ... JAG VILL BARA LEVA LIVET SOM DU SÄGER ... en dag orkar man inte mer!!!



detta söööööta skrev gumman till mig ; idag 04:07
DU ÄR SÖÖÖT!! DU ÄR ROLIG!! jag älskar dig mega mega mycket. du är min lilla sööt älskling! Jag kan inte låta bli att sakna dig! Det var jobbigt när inte du och jag var så nära vänner när vi sågs i skolan varje dag. Så därför känns det jätte jätte skönt att vi är vänner igen!! du är en ängel som lever på jorden tur det<33 även fast vi har bråkat innan såå har jag aldrig aldrig ångrat att vi lärt känna varanndra och att vi gått i samma klass min gumman<33 jag är glad att kunna hjälpa dig för man vet hur svårt du har det jag vet värkligen hela din historia från början till slut! Du berättar alltid hur du har det. Det känns jätte skönt att du berättar det älskling för då kan vi göra något åt det. När du berättade att du ville träffa din syster. Så sa jag att jag apsolut följer med dig och träffar henne och det håller jag fast vid!! du är HELT UNDERBAR! Jag kan snacka med dig om allt ,fråga dig om allt. Vad mer kan man önska sig? du finns i mitt hjärta föralltid Det är jätte kul att vara med dig. Alla minnen vi har kommer också finnas kvar ja hela du! När jag ser dig vill jag bara krama dig du är såå sööt så man vill pussa dig när du är glad!! du är som en solros du värmer andra du värmer mig. Cool tjej som även är snäll.
<3<3<3<3 Gräddnos du passar som gräddnos. Du lär mig saker jag lär dig saker det är så det ska va!!!:) <3<3




det var då det sööötaste va??:O ååååh. <3


Jag skrev detta hahahahh ;idag 04:25
ojoj nu ska vi se, gud så sött sagt jag vet att menar varje ord gud så söt du är. :o Jag älskar dig jätte mycket det har jag alltid gjort det vet du även våra bråk ingen gillar bråk det vet man ju. Jag saknar dig när jag inte är med dig det blir tomt för när du är med mig så hoppar du på mig eller kramar mig och säger "gud vad jag har saknat dig åååååååh" det är så gulligt av dig,jo jag vet vi bråkade så mycket så att man knappt ville titta på varandra en liten liten liten sak så bråkade vi.. =/ usch det känns så jävla skönt att det är borta man känner en lättnad?:) jag är med glad över att vi har känt varandra så länge,man ska inte ångra att man får nya vänner. du vet hela min historia ja det är det som är bra, man ska inte hålla inne något man ska säga allt till varandra verkligen allt. jag vet att vi alltid ALLTID talar sanning för varandra men det var en tid då jag ljög för dig uuusch..:( jag ångrar mig så jävla mycket, det var dte med pappa tror jag men uusch, tur att du litar på mig mer och mer. <3 du säger med hur du mår och vad du gör med folk det är bara kul att lyssna på , men då vill man vara mer med dig hehe . :$ Jag lovar att du ska vara med om jag träffar amanda det ska du , du har varit med oss lite i familjen så varför inte? när du ändå vet allt liksom, jag har lovat dig med. dig kan man säga PRECIS allt till , du ger bara råd och jag lyssnar, jag säger ju nej det funkar inte sen har det gjort det hahah.:$så jag ska lyssna mer hehe, du är mitt hjärta och du finns alltid där inne, var jag än är man vill alltid ha med dig. du ska veta hur SÖÖÖT du är när du är glad eller ler hahahah du skrattar åt dina egna skämt och det ska alltid hända något när man är nära dig, du vet hur mycket jag,malle och frida skrattar åt dig när du är så rolig och söööt hahah man bara vill pussapussa dig då allvar.:o vi ska allt skaffa mer minnen det måste viiii (: du värmer mig och pussar hehe,japp vi lär varandra saker wiiiie =D ingen ska stoppa detta nu när vi har det så bra visst? ååååååh jag kommer inte glömma dom nätterna hemma hos dig, när vi låg på din stuttsmatta på natten och kolla på stjärnorna med täcke och kudde åååh hahahh när du blev rädd i busken men det var så läängesen :( första dagen vi bakade kokosbollarna som blev misslyckade för mig hahah vattnet gud..:P skratt&tårar , glädje :) men det mysiga var ju när vi åt lite på natten, vi hade legat och snackade om mitt liv as länge sen blev hungriga och tog ut te på natten till stuttsmattan åååååh.::( vi båda vill göra om det, vi ska ju boooo i lägenheten i skolan 1vecka , ååh du ska veta hur bra vi kommer ha, äta ute vara uppe länge igen och snacka, bo tillsammans,laga mat tillsammans och städa tillsammans, kolla film tillsammans dansa tillsammans hahah och bara SNACKA MINNEN MIN UNDERBARA FLICKA!! jag längtar , vet du nu har vi snackat i telefonen 3timmar & 51minuter ändå skriver vi allt detta till varandra :) wiiiie, JAG ÄLSKAR DIG!!! <333



Som jag säger man kan fan inte få nog av denna söööta urgulliga tjej, snart ska vi fira att vi har känt varandra 5ååår... =D<3





 denna är ny, 2010.. <333 ääälska...











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?