Baack!

2010-08-13, 20:38:32 / Kategori: Allmänt
Stack till stan , jäävla fittmobilen dog igen så jag gick runto ch runt och runt när jag väntade på malle till slut satte jag mig på centralen och laddade skitsaken, Vi tänkte ju åka till ellie som tur var skickade hon från ett annat nummer så jag ringde henne. fyyyyyyfan vad det lät där fyyyfan säger jag , sådär ska man inte ha det ne ne nu jäävlar vad jag kommer få damp om detta fortsätter jag finns för dig man ska hjälpa sina vänner som bor så fyyfan. Vilken idiot säger jag bara.:@ vi väntade på dig , när du kom fixade du pengar och vi åt, sen köpte du troser till mig hehe och ett linne (: vi gick i massa affärer och bara hade kul, man vill inte lämna dig när man ska hem man vill inte. Vi ses en liten stund imorgon ändå sen ska jag på lisse en stund på en sak wiiiiiie (: SPÄNNANDE!!!! :$










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?