Baren&stan! (:

2010-08-07, 22:32:06 / Kategori: Allmänt
När pappa kom hem hjälpte jag honom lite det kändes bra (: sen sa han " stick till alle och dom så sköter jag detta vi hörs sen" :O hhaha så det gjorde jag minsan. fick springa till bussen , när jag kom till mölndal mötte jag henne och micke sen började fan skapet åååååååååååååååh HATAR DIG!!! Jag ville bara gå så jag fick men alle kom micke med vi satt fan och degade där 1timme typ.:o vill inte snacka om det, vi hade kul även om jag inte är så glad. =/ Samuel kom så sprang vi till vagnen och drog till en pub/bar :) Hahah fan vad Micke höll på gud dom kollade på oss ändå fortsatte du.:o pinsamt,vi satt där drack lite snackade och skrattade, jag har inte varit den gladaste menmen. Efter det skulle vi åka upp i den saken vid lisse i regnet när vi var i den hissen LEKTE micke och samuel där hahah :O waa jag och alle bara " men hallå barnungar" =D vi kom upp i regnet då ville jag kolla efter malle och några andra kompisar :) medans micke hoppade runt hahahha. Innan våran vagn kom stoppade micke oss med att vi skulle ha så KUUUL så vi fick inte åka, herregud vad han hmm skulle dra i oss och säga vad vi skulle göra, att jag är en söt ängel som mackan ska ta hand om och det ochdet. Jag vet inte allt bara skrattade,på vagnen då hahahahha =D MEN på MC , dom kollade på oss också höhö.:O Knassdag, vi åt och snackade om en del men det kändes bara pinsamt ju. sen gav vi pengar till en söt sak :) och degade en del , senare vidare till ett till ställen och nu snackar jag med alle =D





















Film&snacka med alle (: tack att du ska ta ut mig en dag tack det LÄNGTAR jag efter. =D Sova hos malle imorgon då , snorungen :P





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?