Hemma i sverige igen då ..

2010-08-01, 20:48:54 / Kategori: Allmänt
Ååh äntligen klar med alla bilder i bilddagboken herregud det har tagit hela dagen..:o jag vaknade elva shit och hade ont i magen så jag tog en macka.:o pappa jobbade , sen har jag bara vilat och små packat upp. när han kom hem visade jag lite grejer och så har vi snackat en hel del om allt möjligt shit , när han lagade mat och allt. :) det är jag glad för , han har sina dumheter då han ska vara snäll sen dum och mellan sen aa.. hahhah =D inatt när jag kom hem var jag trött kan jag loova usch, pappa mötte mig två här nere :O och tog väskan,han fick en parfym den gillade han coolt.:O sen la han sig och jag kollade lite här sen somnade jag. Men vidare till turkiet wiiiiiiiiiie, vi har haft det super det kanske inte blev så fina bilder på oss så för jag blev så jääävla dålig från torsdag till idag eller inatt.. :( uusch vi åkte sån båt som man åket en heldag FYFAAAAAAAAAAan säger jag . både jag och malle spydde som fan alltså uusch helatiden i 4timmar åkte vi. dom jävla turkarna var jobbiga när jag både så dåligt, det var fan en madröm. :( allt annat har varit skit bra , köpt massa och verkligen badat massa åååh träffat massa snälla människor .:) solat . jag visste inte att det skulle bli så bra, jag kommer inte glömma detta för jag har ALANYA handduk och trööööööja aa hahahah :D pappa tyckte jag gjorde bra val så aaa =D jag tror inte att det kunde bli bättre än vad det blev, liksom när vi landade på natten där var det 29grader och 28 varje kväll herregud :) jag gillade bara den Bella rosa hahah jag älskar dom där så härliga var dom :) detta var lyckad resa kan jag lova, när vi badade i havet så flög jag med vågorna HAHAHHAH jag kom under uuusch vad rädd jag blev fyyfan:$ men aa en kille hjälpte mig , malle bara skrattade hahhaha. (:














 men orkar inte lägga in hehe.

Mia

åh, låter som om ni haft det bra. vad härligt :)

ska kika på bdb på massa bilder också :)



2010-08-02, 12:02:34 URL: http://mmiapuhtila.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?