22/12-2010

2010-12-22, 23:26:18 / Kategori: Allmänt

Jag sov ganska länge idag med det behövs fan ibland eller vad säger ni? Jag tog det lungt , kollade efter kläder och åkte till stan för att möta älsk.. han svara inte jag började fan undra , till slut gick jag upp då skrämde han mig hah :o vi snackade lite och köpte dricka sen ville han se AVATAR , den va bra ju. vi såg det med massa mys mm (a) gooosa , när hans mamma kom fick hon sin present så blev jag bjuden till JUL!!!!! :D wiiiiie säger jag , jag ska få fina bilder det ska jag (: jag ska försöka med pussbild annars kommer jag sura det vet han :( det är ju våran första jul tillsammans :o det ser jag fram emot , så vi skulle köpa med lite och jag ska ta med en film. ^^ när jag kom hem köpte jag pizza..



 så fint.
 nyss








Nu börjar min mage igen , jag vill vara i älsklings famn :(




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?