28/12-2o1o

2010-12-28, 04:03:03 / Kategori: Allmänt
Nu kan jag skriva, filmen är slut nu snacka om att den va grym. :) jag gick vid tio för att dra till tandläkaren det gillade jag inte men det gick bra, när jag kom hem vilade jag och vid 3 drog jag till stan där lull va vid mc. jag åt lite för min dumma mage igen , vi köpte lite saker för mina presentkort . jag blev ganska nöjd liksom sånt som man behövde :) efter det sa Malle att hon va framme då gick jag en tröja och så drog vi till äckliga hjällbo , där va det KALLT vi visste inte var vi skulle vara men jag hittade en svale , mattes kompis kom han kastade ut oss :O när han kom ner gick vi in där satt vi la typ 1timme , då kom en dum bitch och sa att vi ALDRIG mer får visa oss där nehe ellerhur det är fucking fritt land .. malle och lull sa käften jävla hora , hahahha jag skrattade .. jag va så arg för kyllan fyyyfan vad jag skrek och ville hem , vi hade chips och drickan men jag ville ha vanlig mat , sån tur va hann vi med bussen även om vi snackade med mickan i 4gott hahah rolig tjej det. ^^ när jag kom hem stack jag till affären sen bytte jag till pyjamas snacka om skänt (A) så nu bråkar en sak med mig IGEN!!!! jag skiter i dig med ska du veta , jag har gett dig för jääävla många chanser nu , vem fan bryr sig om den tjejen? lev med henne jag skiter la i det är fan förlovad nu och ska tänka framåt   , du vet inte vad du går miste om! ,)








 denna ÄLSKAR vi hahah ^^





Bio senare , (: det va inte igår ju!

therese ' ♣

jo jag vet..

men allt känns jätte bra när jag är med kompisar.

men när jag är ensam blir jag nere :( <3



2010-12-28, 11:23:22 URL: http://carelillen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?