5/12-2010 , FILM!

2010-12-05, 04:46:31 / Kategori: Allmänt
Jag mötte lull istan , vi fikade och kollade på några idoler sen gick vi runt lite där. Jag kollade på saker , det blev för varmt man kunde inte vara bland alla folk. Så precis när vi tänkte gå kom e till oss , vi fattade int var hur eller vad .. så köpte hon mat till mig :o jag ba tack , så satte vi oss i centralen för att äta lite, så klart kom p som vi inte ville snacka med .......... och Johanna , lika rolig som alltid hahah =D vi hade kul iallfalll , när vi skulle till tåget snöade det massa brrr , på tåget va vi trötta och så . men när vi kom till mig till affären hahah ellie skulle gömma sig över allt jag bara " men var fan är du" så hörde jag henne skratta & sprang fram , då vi kom ut fick jag en cider JAAAAAAAAAM!!! =D vi gick och snackade ,till slut blev det för kallt .. jag fick hem snacka om att jag har kollat FILM FILM FILM , först en skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit bra på femman sen 6an och nu sex and the city ... (: så grrrrym , plus jag fick ett fett sött sms för älskling ; klart att jag vill komma hem för dig älksling, jag älskar dig så mycket <3 ... wiiiiiiiiiie vad glad jag blev , jag saknar dig mer nu ...













KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?