älskling <3

2010-12-07, 01:26:21 / Kategori: Allmänt
Jag älskar dig av hela mitt hjärta , jag vill att det bara ska vara en saga med dig & mig ingen annan bara OSS. ett stort fint hus , en familj för oss. Jag älskar att få ta din hand , att gå hand i hand i stan framför alla , bara visa oss , nu är det 1år & 11månader plus 3veckor :O, jag hoppas på så mycket mer , jag trodde aldrig att vi skullel hålla såhär . :O vi är lika , vi kan bråka vi kan älska vi kan såra vi kan gråta , ändå finns vi för varann , baby tänk på hur vi har kämpat .. shit vi är duktiga , vi mognar mer än vad vi tror , jag skiter i vad andra säger om oss man tror på sin kärlek .. du är min pojke nu och alltid.<3 Detta känns som bara början , jag är alltid som lyckligast med dig du ska alltid skoja till dig , vi har alltid kul (: tänk hur förälskade vi va dom första månaderna shiiit , hångel i skolan i ett hörnoch allt hahah , hålla i hand i smyg men nu nu gör vi vad vi vill , jag tar din hand när jag känner för det var vi än är , det känslan är skön eller när jag känner ditt hjärta dunka emot mitt åååh .. :$<3








Jag älskardig och kommer alltid göra det..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?