bion ..

2010-12-29, 02:58:52 / Kategori: Allmänt
när jag vaknade blev det lite fel , jag åkte till stan men jag skulle väntat på malle hon sa fel såklart. :o så jag gick till mc själv sen kom hon efter 1timme. då träffade vi på två kompisar som vi snackade med , mest jag haha. Jag ville inte gå ifrån dom aldrig vi hade så kul och hängde med dom för att köpa saker (: hennes kompis son han va URgullig va fyy vad sööt :o jag snackade lite med honom höhö , precis när vi skulle kom en annan kompis hiih som vi inte har träffat på ett år fan:o där stog vi med ett bra tag , då slog en lillen på mitt huvud hah sen skratta fy vad söööt. ^^ jag ville inte gå , vi fick lite ont med tid till bion så fick skynda men vi hann. :) den va hur rolig som helst va , hahah easy , den ska jag köpa sen lätt. ^^



johanna,nina & jag ^^
 denna urgulliga killen.




kim

Fin blogg :D



2010-12-31, 13:33:55 URL: http://kiom.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?