Idag!!

2010-12-13, 22:55:10 / Kategori: Allmänt
Skolan va hur jääävla seg som helst fyyyfan vad jag blev trött bara så ... för all jääävla lucia . jag va trött tills vi skulle hem då blev jag lite piggare .. =/ jag och ubah åkte till hjällbo då kom ella :O:O jag blev lika chockad som dom , så mycket folk. vi åkte dit och gick runt lite hon skulle till något dagis som vi hängde med till sen hängde jag med henne till vagnen och gick till m igen men neeeeeeeeeeeeej jag va ensam i 2TIMMAR i det kalla i fucking äckliga HJÄLLBOO!!! jag va rädd , det va mörkt och äckliga saker där , jag ville inte vara ensam. ringde honom massa fick bara samma svar , till slut hörde jag något men då kom hans kompis jag bara men vadfan ; jag som skulle komma ENSAm.. :S aja båda stannade sen stack den ena , vi snackade lite lite lite vi hann inte sätta oss typ och jag hann inte ta va jackan innan någon sprakade upp dörren och banka .. JÄÄÄÄÄVLAr vad rädda vi blev , han kastade alla mina saker och jag stack , jag hann inte ut det va hans pappa ÅÅÅÅÅh herregud ...... han va AAAAAAAARGGGG , vi va rädda ... efter det har jag inte ringt honom , bara 1gång .. allt känns sådär igen=/ liksom .. du dissar vissa som ringer inte alla , jag brukar vara en av dom som nu .. du får fan höra av dig själv tills du får pengar så kan jag tänka lite nu ialllafall .. sen hämtade e mig :S vi va hemma där hos den saken och snackade , jag ville bara hem så åkte hahahha. träffade beckabeck på bussen wiiie ^^^



felicia :D

Fin blogg :)

Och ja, jag är förlovad :)<3



2010-12-14, 08:33:01 URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?