Om julafton!!! <33

2010-12-25, 03:49:55 / Kategori: Allmänt
Jag vaknade flera gånger , vid sex och allt vet inte varför .. sen ringde pappa mig vid halv tolv då gick jag upp , skulle ju till stan fort för att köpa en mössa. :) fan vad fooolk shiiiit jag hann göra det ganska fort sen åkte jag till killen med hans mammas present hon blev glad :) jag hade med mig julmust och så , han satt med sitt jävla dataspel och jag låg i sängen sen satte vi på " Tomten är far till alla barnen" hahha jag visste inte att den skulle komma på tv :o där hade vi lite mys och skratt (: när den va sluta va vi hungriga så vi åt lite , då passade han på att sätta på en till film en LÅÅÅNG något om en saga. =/ den va med bra , vi åt vi lite godis denna dagen var bra våran första jul tillsammans och den kunde inte bli bättre ju. (: när jag kom hem drack jag glögg och vikte lite kläder , senare ska man till sina kusse ^^ massa ringer nu herregud , Goodjul!



 LOOOOVE!!!
 deras fina ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?