27/2-2010

2010-02-27, 13:06:29 / Kategori: Allmänt
Malle är nere och duchar nu så jag sitter här lite (a) vi ska snart till stan och köpa en film , men vi blev tagna av två vakter igår hahah fyy vad arga vi blev så vi åkte hem. På bussen snackade vi om det hela vägen , men ärligt dom gick bara fram till oss kändes det som. =/ bara för att vi gick fram och tillbaka mycket vid filmerna och utgången , alltså om vi hade tagit något så skulle det väl för fan låta eller? som när vi åkte upp på rulltrappan så gick larmet igång och det var inte VII!!! :s den sista vakten sa att jag hade skumma kläder , och frågade var jag hade köpt dom jag sa ; men vadfan vet jag hur fan ska jag kommer ihåg??? då tittade han bara på mig hahah xD sen sa att vi beter oss skumt. =/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?