8/2-2010 - 12/2-2010

2010-02-12, 19:16:36 / Kategori: Allmänt
Måndag; Då åkte jag hem och sov lite sen försökte jag städa .


Tisdag; Var jag med älsk , han var så söt och köpte med cola till oss igen , efter ett tag var jag så jävla kissnödig men jag kunde inte gå för att dom gör om där. shiit jag fick hålla mig länge , men när hans mamma kom så öppnade hon till ett par toaletter dom var varma hahah ;o men han var söt han snackade om att vi ska ha sparkonto som vi kan ta av när vi flyttar. :) jag vill verkligen det , det är du som ska vara min länge till jag vill det fan. :(



Onsdag; var jag med i stan.


Torsdag; Var vi på tacokväll , haha det var så kul vi väntade på att killarna skulle komma med maten så så fort en spelade trumma trodde vi att dom knacka hhahaha. men när dom kom såg jag cola då hoppade jag upp och hjälpte dom med lite , vi var ganska många som hjjälpte till med maten medans vissa andra satt och snackade. :) En jobbig kille höll på så att det blev lite skrik tyvärr .. =/ När vi åt hade vi mys iallafall . (:



 jag och äääälsk :D <33
<33
Du är MIIN!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?