12/1-2010 - 15/1 - 2010

2010-01-15, 21:19:43 / Kategori: Allmänt
Tisdag ; ja jag hann skriva lite innan jag åkte hem , jag mådde inte så jätte bra kan jag säga. Jag var mest ledsen och jag vet inte om allt har fixat sig än.:(



Onsdag ; Då väntade Mackan på mig i skolan (a) jag blev så ledsen på lektionen men jag grät inte , fast vissa såg det. =/ det blir så när man älskar en groft mycket. Jag bryr mig inte längre om folk ser mig ledsen , det är bara jobbigt om man tjatar om det. Jag menar man berättar när man orkar? Aja när vi slutade gick jag med honom , när vi skulle till bussen hade han snöbolls krig med oss , fy jag fick lite damp hhahaha. :o han ska alltid kasta på mig det blir kallt juu.:( när vi kom hem till honom ville han köpa med lite chips och sånt då väntade jag där hemma. sen hade vi det i sängen och myste , snacka lite om saker. ^^ senare dax att åka hem . :(




Torsdag ;Vi åkte skridskor i skolan hahahah så kul det var , alla skämdes för sina hjälmar men i slutet vågade vi mer. en killle körde mig på isen hahah och massa andra plus han smiskade på min rööv fyfan vad ont jag ficl. :O, Åkte älsk med oss till ett ställe där vi skulle se film , först åt vi lite korv med bröd sen skulle vi se film då fick vi chips (: han pussade mig massa hehe och så kramade jag honom mycket när jag väl fick det. När vi tittade på film låg jag i hans famn då pussade han mig ganska mycket , jag kramade om. mysmyys <3 Jag hoppas att det fixar sig nu ...



Tisdag.
Onsdag , älskii <3
Onsdag.
mys,torsdag.
skridskor i skolan , torsdag.
älsk, jag och alle. torsdag med.
Jagälskardiiig<33


cecilia

Du occh din pojke är söta ihop :)



2010-01-30, 22:41:14 URL: http://ceciliamyrland.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?