12/7-2010, hemma från älskling.

2010-07-12, 22:27:15 / Kategori: Allmänt
När jag vaknade tog jag lite lugnt sen åkte jag till älskling , först gjorde vi inte så mycket. Jag kramade han mest, sen kollade vi på två filmer och åt tillsammans (: den första filmen var sådär men aa, sen helt plötsligt började älskling att pussa mig på halsen sen på munnen så det blev pusspuss som typl led till hångel och precis då började det koka över i köket hahah.:O Ibland är han för rolig alltså, :) när vi åt satte vi oss på balkongen fyy vad VAAARMT men vi tittade på barnen och snackade. :) efter in igen till filmen , då började han busa ^^ innan jag skulle hem började han snacka om vad han skulle köpa med som vi kan ta på torsdag, han är hemma ensam en vecka så vi planerade in. :) sånt är skönt , när jag kramde honom och fick stå på tå så råkade han riva mig på min tå hah utan att han visste :O knäppis.;) men det ´har varit en bra dag med dig, jag älskar dig <3 nu har jag bara ätit lite och lite chokladpudding :)






Min vecka ; imorgon emme (:
Onsdag elle (;
Torsdag älskling med mys =D <3
Fredag emme tror jag.
Lördag älskling
Söndag malle , hahah då är du hemma igen. ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?