15/7-2010, hemma från älskling NU och snackar med allee :)

2010-07-15, 22:18:03 / Kategori: Allmänt
Ja det är verkligen kul att vi ringer varandra såhär igen och berättar om våra dagar :) vi gjorde alltid det förr, alltid och ringde sent till varandra som vi har börjat med igen. =D men att du ringde min DIREKT när du kom hem hehe sötnos, jag älskar dig så. <3 , som sagt jag kom hem från älsk nu , tog lite mat sen ringde det haha. :) vi har haft det bra, suttit på balkongen och myst i bara bh och byxor men han hade kallingar. det är riktigt skönt att vi kan gå så för varandra , man får en annan känsla gubben (a) :$ som när du drack då ställde jag mig på på och kramade om dig hårt jag kände verkligen våra hjärtslag emot varann ÅÅÅÅH!!! :$ <3  , den känslan är som nykär igen.:$ sen kollade vi film, tog varandras händer,och sen ville jag vara tättintill dig så myyyyyys. (: fint väder och mys med den man älskar wiiiiiie =D <3 jag lovar vi ska ha det bra älskling ... :)


jag vet redan min vecka , hur den är den veckan som kommer nu mm såhär ;

Måndag .. eem kanske malle och emelie om hon vill då ....
Tisdag ; Antingen mackan eller ellie med malle , lullie om hon är hemma. :)
Onsdag ; ALLEEEE =D=D

Torsdag ; Malle, jag kommer nog sova där igen haha.:)
Fredag ; uum kanske emelie lät inte så igåååår....
Lördag ; TUUUUUUUUUUURKIIIIIIIET!!!!!!!!!!!




 Looove <3



Nu har jag en hel del att göra, och är trött usch ..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?