21/7-2010 , NAAAAAAAAAAAAAAAATTBAAD!!!!

2010-07-21, 03:16:23 / Kategori: Allmänt

jahapp då fick vi lite ont med tid, vi fick stressastressa hahahh malle är så jävla rolig när hon ska stressa Hahahha. =D jag sa "men skyyynda shiit det är kål mörkt ute hur ska vi nu se, det är massa poliser ute med" hon bara " jajaja jag har fiklampa" ja det hade vi ju , när vi kom ner till åby hahah, först sa några killar hejhej sen massa andra. När vi kom in mot det mörkaste så cykladee jag lite halvroligt (: ner mot sisjön hade vi kul men i bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbackarna åååååååååååååååh säger jag.. jag blev trött och förbband , jag var så jääävla vaaaarm så vi fick kämpakäääämpakäääämpa.. sista biten tog jag då kom två motocyklar fan vad rädda vi blev, malle trodde att dom var poliser haha.:o när vi slängde av kläderna och skulle bada så var dom fett snälla:o dom snackade med oss men jag sa att dom inte skulle komma för jag hade typ inget på mig då sa den ena " man kan alltid sätta på helljus hahahhahah" då hoppade jag i fan sen hämtade den. =D vi var i ett tag , fan vad sköööönt åååh vi hade det så skönt och bara snackade med dom. =D dom skrattade lite åt oss haha, påvägen tillbaka mötte vi upp dom i backen igen hahah han frågade om vi klarade oss.:)  lite längre ner hörde vi saker i skogen fyyyfan vad rädd jag blev iiiiiw...:$ malle sa ; vi vill inget illa vi loooovar gud säg att vi är försiktiga. HAHAHAHHAHA , så jag skrattade. då kom dom igen och vinkade till oss (: hemvägen var inte lika jobbig men mina beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, jag är trött i kroppen men jag är fan stolt över mig själv. att jag vågade detta, jag får inte men man lär sig av MISSTaG!!!!












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?