23/7-2010, TUUUUURKLAAND IMORGON!!

2010-07-23, 20:29:37 / Kategori: Allmänt
När jag gick upp och kissa ringde pappa haha, så fick jag börja städa lite . när jag skulle möta malle var hon så seeg gud så jag städade lite till jag vänta och vänta, när jag precis gick på så var hon ens inte klar så fick gå av och ta nästa med henne herregud.. bättre att göra allt när man vaknar elle?  aja sen åkte vi då var en skiiit sööööt kompis där så vi snackade massa :D så kul vi hade, när vi kom fram tog det ett tag sen kom emme (: innan henne fixade vi lite sen med henne fixade vi massa med pengarna och mat, jag skulle hem sju för att fixa allt. ^^


 TUUUUURKLAND OM 1DAAG!!!
 våran söööta fille..





TUUURKLAND IMORGOOON!!!! :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?