8/7-2010

2010-07-08, 23:51:06 / Kategori: Allmänt

När jag vaknade visste jag inte vad jag skulle göra, men jag åkte och mötte alle jag hade lovat henne det. Fyy i detta vädret, när jag såg henne i stan skrek jag på henne då kom hon och den killen som skulle med. Vi visste inte vad vi skulle göra , vi började gå upp mot avenyn och snackade en hel del om massa. Dom snackade massa med varandra sen när vi var framme snackade vi alla , han drog oss mot sig det kändes lite sådär jag visste inte hur jag skulle ta det men jag satt så. Först berättade han om sitt typ sen alle och sen jag , han frågade varför jag hade så så jag sa lite. Då drog han mig mot sig och sa " vi står på din sida Jennie" :) vi satt där under ett tag ganska länge och bara snackade allt mellan himmel och jord. :) dom började snacka om något att dansa med varandra, alle dissade honom så han tog med mig bakom ett hus efter ett tag gick vi tillbaka då sa hon att hon trodde att vi verkligen skulle gå haha. men sen gick hon själv då blev jag orolig :o när hon kom igen stack vi alla ner mot avenyn och snackade sen vidare till femman. vi hade inte så mycket att göra stack till hamnen och snackade , men han drog i oss så mycket och kramde mig jag bara ha..=/ jag känner honom inte , han var för nära tror jag. Juste jag fick en dricka av honom hehe :o till slut hade vi så tråkigt så alle åkte hem , när jag kom hem fixade jag mat sen diskade och städade , plus duscha. när pappa kom hem diskade han med lite. ^^




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?