Dag med älskling&Malle! (:

2010-07-17, 23:45:36 / Kategori: Allmänt
Först åkte jag till stan sen till älskling , du hälsade inte när jag kom. =/ okej du var trött, så som du retade mig haha. shiiiit, jag får alltid sån damp på dig, men du var söt när du drog i mig och sa PUSS!!!! :O då fick du , dum var du när jag inte fick en pussbild på oss på våran dag ....:( hallå eller, bara för att du inte fick en bild på mig men guuud ... du vet, jag som verkligen ville ha bild på oss. :( sen vet jag inte vad som hände med oss, du var tyst hela vägen.:o och nu svarar du inte... efter åkte jag till malle, hahah så sööt hon sprang till mig och kramade mig massa sen sa att jag skulle hälsa på föräldrarna och fråga hur vi hade hur ni hade. :) vi gick upp och dansa hahahah tog bilder med , sen cyklade vi hit och du hälsade på pappa . han blev glad :) vi fick pengar till pizza, satte oss på ett ställe och bara hade det mys . (: massa tjöööööt, nu fick man veta att jag ska sova hos dig imorgon tills onsdag hahahah :) yeeah då kan jag vara inne på VANLIGA MSN IGEEN!!!!



















Imorgon blir det stan och bad, Söndag Till onsdag sova hos Malle. (:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?