Dagarna blir lite bättre för varje dag ..men ändå inte...

2010-07-07, 23:14:43 / Kategori: Allmänt
När jag vaknade visste jag inte om jag skulle vara hemma eller dra, men jag tog liten macka och istee jaam sen drog jag och mötte Emme i Linne men det var ganska sent. Sen drog vi till askim tillsammans och mötte två till kompisar, först hittade vi inte dom hahaha gud vad pinsamt , när vi hade hittat dom satte vi oss med dom dom frågadeb ara hur vi mådde och så snackade alla lite. Det blev jag glad över, att du snackade med dom lite med (: till slut ville vi bada , dom bada först med mig sen tvingade jag i Emme HAHAH! och hon kom fan :O vi tog det lite lungt i början, vi hade kul i slutet hehe. då vi kom tillbaka gick dom andra och spelade fotboll , vi satt kvar i solen med snack. Dom ropade på mig , frågade om vi skulle med dom hem, jag ville sitta kvar det var skönt liksom. efter ett tag drog vi till stan , köpte med mat till hamnen och satt där. det var så sköönt i solen, jag saknar dessa kvällar i solen , sköntskönt. :) När jag kom hem har jag bara snackat en massa i tele och laddat mobilen, jag som skulle duscha men tar det imorgon.














Killen har inte skickat på två dagar nu ... ingenting är säg likt...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?