Någon förstörde dagen ...

2010-07-02, 21:58:49 / Kategori: Allmänt
Men vi hade det bra , vi åkte till stan för att möta Emme en stund. gick till hamnen och snackade sen åkte vi till nicco så var dom inte där hahah. Fyy vad varmt det var tyckte vi , till slut kom dom då satt vi alla och snackade en stund. sen skulle vi vänta på andra emelie med hunden , det tog med ett tag jag blev varmt på ryggen.^^ när hon kom drog vi till slottis, jag snackade mycket med niccos tjej hon var snäll och rolig :) men skrek typ höhö, när vi var i slottis jagade hunden emme HAHAHAHHa så kul det var jag kunde inte sluuta skratta synd att man inte filmade hahahha =D =D sen slutade det baaaajs jag ville stanna och titta på film som vi skulle men nene så dum en viss person är hemma ........ ååååååååååååååååååååh det är soooommmar och jag är för fan 19år ... snart får jag riktig damp på dig kan jag säga, man har bara lust att sticka sticka till pojken jaa vad bra .. eller inte!!










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?