Nu la vi på stumpis haha:o<3

2010-07-15, 04:18:33 / Kategori: Allmänt
Shit såhär mycket har vi inte snackat om på länge, jag kan lova att jag kommer hjälpa dig med honom det ska jag det kommer fixa sig tro mig. :) så om du berättade liksom, och det med att jag ska bo med dig en vecka om dina föräldrar ska iväg lätt att vi ska det. (: det var så sött när du sa om att laga mat tillsammans, städa tillsammans , gå ut tillsammans, dansa tillsammans, äta tillsammans, vara på stuttsmattan på natten IGEN tillsammans det vill jag fan, äta på natten IGEN tillsammans hahah. Även när du sa om jag skadar mig kommer du pyssla om mig som om du vore min mamma hahah , så sött och jag kommer lätt göra detsamma för dig. =D Vi båda är så glada att detta funkar mellan oss igen. Vi är ju snart vuxna så varför inte? ;) men åååh jag vill att det ska hända, du kan ju bara snacka med pappa (A) och klart att du ska med mig och köpa grejer en dag igen, för längesen var du med då jag skulle till mackan , hahah vi hann knappt sätta oss på Mc innan jag skulle dra.. :( precis då du snacka om allt precis allt, tog lite av min mat. :P , ne men ärligt vi kommer få det bättre och bättre för oss jag känner det, det är alltid lika lätt att snacka med dig igen innan var det sådär men nu det är la lite för att vi snackar så i skolan och sånt. vi snackar om allt, jag säger allt till dig det har jag alltid gjort (A) , jag ville snacka mer med dig hehe. :( när du ändå skrev om oss , ääh du skulle ringa senare (:





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?