Suuuuuuuuuuuuuuuper dag!

2010-07-18, 23:23:16 / Kategori: Allmänt

När malle kom till mig stack vi till mölndal men såklart var det stääängt åååååååh, så vi fick dra till mig igen . jag skulle ta alla grejer , jag tog en sak varje gång sen glömde den andra hahahha. När vi kom till stan stessade jag , köpte det vi skulle köpa. Vi ville verkligen ha dricka sen skynda till vagnen då hann inte alle. :( vi väntade på hennes hos nicco, man känner sig alltid välkommen där fick kramar direkt. :) då satte vi oss med macka och massamassa tjaat fan, det bästa ju . =D senare kom alle och dom andra, det var så svårt att bestämma sig vad man skulle göra shiiiiiiiiit, till slut spelade två fotboll och vi andra gick ner till slottsskogen (: där var det med massa tjaaaaaaaaaaaaaat med chips och dricka, vi snackade verkligen länge och frös så jag bara ttog av mig dom korta byxorna och tog på nya hahah shiit vad ni skrattade men vaddå.. :$ ni spelade fris.. och jag tog kort, sen kom nicco och frågade vad jag tänkte på. jag och malle var tvugna att kissa hahha, när vi kom tillbaka hoppade alla på alla =d och när vi satte oss vid vattnet hahahha vad kul , bollen flöt iväg hahahaha duktig älskling =D vi skrattade men blev oroliga ändå hahha, och nicco som dansa i vattnet sen kände något hahhaha :) så jag vågade inte gå ii :$ , där satt vi ett tag med dans och knuff saker :P, jag gick till dammen med alle mmm där snackade vi och höll om varandra. :) alla jagade varandra med ^^ dagen var heeeelt gaaalen! =D











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?