Varit med dom bästa . :)

2010-07-04, 23:27:58 / Kategori: Allmänt

Sen till slut kom gumman då stack vi till affären med massamassa tjöt menar verkligen massa tjööt (: men det var på tiden , sen kom vi hem till mig igen hah vad hon skulle kolla på mitt rum då senare stack hon till skåpen och öppna alla hahah.:O den tjejen <3 när vi var klara stack vi till bussen men vi visste inte om vi skulle chansa men det gjorde vi. den kom nästan dirket , då åkte vi till Memelie höhö :) där var samuel, martin, memelie,jag,anna-maria , alle och deras hund gud så sööt hon är.. ^^ vi satte oss på golvet alla med massa tjöt. senare stack vi till affären och handla med massa tjat hahahha och hem igen och la oss i sängen. alla fick knööö höhö ^^ när dom andra två stack gick vi hem och åt lite , jag och samuel snackade en hel del när vi var ensamma i köket :O shiit vi har det typ samma med familj och skit fy jag visste inte stackars kille. så vi kom fram till att vi ska umgås mer och sånt , som jag gör med alleballe =D och så ska jag försöka snacka , så ska man inte måå fyy... när jag gick tillbaka in i rummet var memeli nakenfiiis hhahha jag bara "oooh en nakenfiis aww" då skrattade alle , vi fick stänga dörren och så började dom klä sig fina för puben.;) så fiiina dom blev, alle hahah hon sprang runt och runt med sina klackar den tjejen.. hon är redan fin , blev ännu finare sen hehe. :) innan jag skulle hem gick vi ut och bara snackade alla ,gud så skönt det var :)



när jag kom hem funkade inte det att lägga in bilder på datan , uuusch jag är rädd..:( det är fan inte min kamera ..:( står något om kommunationsfel? vet inte vad som menas..:( men det kommer bilder någondag HOPPAS.           IMORGON BAAD!!

















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?