Vrångö.^^

2010-07-22, 22:47:13 / Kategori: Allmänt
Vi fick stressa runtruntrunt i stan bland alla fooolk åååååh, men en tjej var så söt så hon hjölpte mig att betala när det fattades fy vad söt.:o sen drog vi och mötte dom andra, stack till vagnen och tjöta. jag blev räddad med vatten fyyfan mitt huvud, på båten visste vi inte att det skulle ta så långt tid men ääh vi åkte med ändå och det gjorde vi rätt i. (: då vi kom fram fick vi gå i vattnet bara för att vi gick lite fel hehe jag och alle bara skrattade malle var lite sur hhahaha. Jag gick fel och skrek " iiiiw" då kom samuel haha. Vi babade och bara hade kul skvätte vatten och hade massa skvaller hhahahah alltid kul sånt. ;) efter vi hade badat la mig oss på en sten och snackade i solen (: en skön dag kan man säga =D








 älskardiiig!!!!<333



TURKIEET OM 2DAGAR!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?