26/3-2010

2010-03-26, 22:43:29 / Kategori: Allmänt
Vilken daag , på morgon fick man sovmorgon. När vi var på museum så tog en vakt oss haahaa :o vi bara va :o man fick tydligen inte gå på toa sjuukt, sen efter rasten bråkade jag , fan lärarna gick på mig bara för attt jag gick på toa efter 5minuter. Okeej man kanske inte ska göra så direkt men jag behövde så jag sa " omeen vadfan ska jag kissa på golvet eller " :o då sa dom bara att jag inte skulle gå just då ... guuud såå vi skreek på varandra, jag har aldrig kaxat så. jag sa med " MEN VADFAAAAAAAAAAAAAAAAN , JAG ORKAR INTE MED ER " och smällde igen dörren , då kom doom tillbaka och gaaaah.. efter skolan drog jag till stan med 3kompisar. vi drog till Mc och väntade på Malle, där satt vi 1timme tror jag. Skratt&gapp höhö, ^^efter det stack vi till hamnen vid vattnet och bara cilla, haha mina kompisar kastade stenar på änder fan .o hhaahaa såå elakt, men jag bara satt och skrattade,när vi gick in i stan igen földe vi med en kompis till tåget och stannade i femman då kom mitt ex.:o där sprang vi runt massa och mötte massa, mer än 7st , så kul ändå.:D så har sprungit runtruunt , mött nya folk hela tiden. :)




 jag och gumman <3

Lisa-karolina

hahahha asså vad mobbad, du är fucking 19 bast och tycker att det är coolt att kaxa mot läraren. Seriöst, du är fan vuxen? ingen tvingar dig att gå på gymnasiet hellet?



2010-04-01, 22:16:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?