18/5-2010

2010-05-18, 22:31:43 / Kategori: Allmänt
Skolan var okej,  men jag var såå seeg seg seg , efter bamba satte vi oss i hamnen en stund det var skönt. :) men jääävlar vad varmt va :O runt 29grader :O. efter skolan var jag med Lullie (a) hon vill vara med mig innan jag åker till danmark på torsdag. ^^ så vi mötte hennes kille men gud vad jobbiga dom är , ska alltid gå iväg så vi måste vänta. så klart att vi stack hon köpte dricka när vi skulle gå till dom kom dom på vägen sen stack dom , då gick vi ett annat håll sen när vi gick tillbaka kom dom igen. Jag bara ; omen kom. men han skrek ; öö ö ööh KOM HIIIT! (: då gick vi sen var dom borta wa, dom satt på en sten vi gick dit men dom gick senare kom hennes kille själv. Hans kompis jobba en stund , vi var tvungna att gå på toa när vi kom tillbaka var dom borta..:S alltså guud.. efter en till timme nästan kom dom. Precis när vi skulle hem kom solen igen , buuuuuuh!! nu har jag sån jääävla huvudvääärk och hoooooosta , döööda mig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?