8/5-2010

2010-05-09, 00:44:01 / Kategori: Allmänt

Dagen var med Emme , vi var så sega på att gå upp så vi gick upp sakta sen åkte vi till stan för att möta henne fyfaan vad mycket folk och kaaaaaaaallt. :o jag visste inte vad vi skulle göra men köpte godis och så sen gick vi runt shiiit Emme klättrade lite över allt haha. (: när vi kom in visste vi inte heller , till slut åkte vi till Hjällbo för att titta lite men hittade inte dom vi tittade efter då stack vi till en kompis gård där skrek jag , men hon hördee inte. :p juste påvägen dit höll emme på att dansa och allt hahah rolig , när vi hade varit där åkte vi till stan igen vo bara äääh vi drar hem till Malle. här var vi ett bra tag med data, musik, mat, godis och dricka. (: dansade skrekk och hade oss :D , massa skratt & glädje. :) Innan hon skulle hem gick vi ut och ville hänga med oss ner till mig. Rolig kväll :D hon drog vid halv tio, då duschade jag och sånt, får se vad som händer sen!

































KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?