heeemma

2010-05-08, 00:33:34 / Kategori: Allmänt
och ska sova, skriver sen... , ja igår när jag kom hit så åt vi fort sen gjorde Malle iordning sig för att hon skulle dansa , haha jag tjatade på henne för att hon skulle skynda sig hon kan allt vara seg (a) men det roliga var när hon var klar var jaag här uppe och fattade ingenting , hennes mamma ropade på mig hhaha. ^^ efter det satte vi oss i bilen till stan fyyyfan vad kallt , när vi kom fram hade dom inte öppnat för oss så jag och hennes föräldrar fick stå utanför ett tag med dom andra brrrrrr.. när vi kom in var det musik med småbarn som dansade så sött (: vi gick runt och snackade lite massa, men det var segt innan det började kan jag säga. :o runt åtta skulle det börja , det tog lite tid. När det väl började så var alla olika bra, malle var bara rolig hahah så jag spelade in =D aafan , den gillade hon. (: Jag vettefan hur många dom var men måååååååååånga :O det tog från åtta till tio över tio :o alltså jag var så nääära på att sooomna jag skojar inte :o i slutet blev jag så trött så att jag bara tog ett kort på alla sen sket jag i det. :$ dom som var sist dom var fett bra, jag började klappa händerna och dansa med höhöh. :P , lyckade kväll (a) när vi skulle hem åkte vi till stan istället och kollade runt , massa fort på gatorna :o fulla , men det var sååå jävla fint i hamnen synd att man inte kunde stanna längre. :(









































































Mia

mja, jag har inte orkat lägga in nya pics från kameran men nu så ;) heheh, allt bra med dig då? nu lär jag läsa vad du gjort dom senaste dagarna :)



2010-05-08, 08:18:38 URL: http://miaapuhtila.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?