10/11-2010

2010-11-10, 23:57:47 / Kategori: Allmänt
Skolan va la kul  , jag tog inte så många bilder det är inte så kul med typ likadana.. :( men jag var med dom vanliga, på första rasten var jag trött så vilade då fixade malle lite käk till mig (:  på andra rasten snackade jag med en speciell sak =D och den sista inte så mycket , ubii retade mig igen när jag drack mitt faavvoote :( skiit unge. Du ska få tjejen :P , ne men vi hade roligt vi hämtade mjölk&socker sen gick vi på toa och så snackade vi fett på lektionen  så dom sa till oss massa hahah. (: det är kul att vi alla är tillbaka igen , jag och alle ska fixa en sak så fort som möjligt fan wiiiiiiiiie. =D<3 efter skolan hängde alla med på bussen men inte alle :( ubii&luljeta hängde med till vagnen sen stack jag med aa (: somnade en stund och vi åt macka :) när jag kom hem har jag bara snackat i mobilen och städa litelitelite :O , nu laddas den .




 denna älskar jag wiiiiiiie ... <33












WAAAA , jag orkar seriöst inte med mer bråååk... jag tar inte åt mig mer men vem fan pallar BRÅÅÅÅÅk efter en hel månads tystnad?? då man bara har mått bra ..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?