1/11-2010 :O

2010-11-01, 23:56:17 / Kategori: Allmänt
Herregud redan NOVEMBER shiit .. :o idag var jag med en speciell sak japp, lite jobbig va du som alltid shiiiiit men jag klarade mig. :p innan jag skulle till stan mådde jag illa ååååååååååååh... =/ och så hann jag träffa din lilla kusin gud så sööt , hon gick gulligt med hahah . ^^ vi hann kolla på massa på tv&snacka, (: efter åkte jag till stan för att möta Ellie , ja min kärring .. snacka om jobbig hon med , jag orkar inte mer er.. :p jag köpte mat och hon kom med en cider till mig tack (: vi satte oss i femman , det var musik där vissa sa hej till mig. en kille som jag ser ofta huum`när dom stängde stack vi till tåget , båda var trötta typ. , nu städar jag lite till sen film . ^^














Jag har nog varit med dig 1vecka nu om inte mer :o så du är min kärring fan , jag berättar verkligen allt för dig. vi planerar saker tillsammans och allt , om du vet vad . jag vill bara snacka med dig om det & Malle,alle det är er som jag alltid säger till om såna saker. jag vill verkligen få detta fixat sen SKITER jag i vilka som vill vara med mig & inte. Jag gör vadfan jag vill med mitt liv , alle lär mig allt detta hahah  ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?