11/11-2010

2010-11-11, 23:16:42 / Kategori: Allmänt
Måste bara säga ; KALLLLT.. imorse försov jag mig men jag brydde mig inte så jag åkte i min takt (A) när jag kom till skolan kom precis alla från idrotten wiie (: då stack vi till bamba hela högen , jaaaaaaaaaaaaaam tacos det var gött vi hade kul som alltid. lite innan vi skulle gå kom en och jag blev glad :) jag kan säga allt jag blev rädd där ute , några vet vad jag menar. Sista lektionen hade vi DAAAAAAAAAAAAANs lika kul som alltid jag hade saknat det som fan.. köpte min flaska men den försvann :o jag fattar inte fan vad aaarg jag är .. jääävla skit säger jag :@ aja vi stack till stan för att byta till vagnen sen bussen , vi åkte till en vän för att kolla hur hon mådde. det var kul med hennes kille&kompisar men KALLT jag frös sönder skojar inte. han ena killen lekte med sin moppe shit och en annan va knass men aa :) lullie hängde med mig till mölndal =/ efter åkte jag till beckabeck då fixade hon maaat aaaaew.:O vi snackade om ALLT igen , myyyysmyyyys. <3 hennes killkomppis kom när jag skulle hem typ, han var rolig.














Kvällen slutade för bra ... <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?