15/11-2010

2010-11-15, 23:17:40 / Kategori: Allmänt
Skolan var okej, vi hade kul men jag var trött.. gillar inte måndagar , sista lektonen var bra då hade vi bild yeey (: sista timmen fick vi målade det vi ville , jag försökte skriva "Jenniesh" ska göra det bättre. Efter skolan drog jag, alle & nico till stan lullie kom med, vi kollade present till pappa mm det tog ett litet tag sen köpte jag en sak. Som jag och alle gillade faktiskt (A) Nico skulle såklart testa kläder själv med, vi hade kul. jag var inte på bästa humöret dom hjälpte till, det gulliga va att nico tog mina pengar och gick till kassan för att betaala så jag slapp det. :o det har han aldrig gjort innan..:o aja vi stack till mc dom skulle äta sen hemköp för att köpa Cola&peppakaka , senare kom ellie då stack vi till mc igen hahah och kollade i mer affärer ungefär vid halv 7 va alla trötta så vi åkte hem. ellie&lull var på samma tåg , vi alla gäspa hahah. ^^ när jag kom hem somnade jag en stund såklart.










17 år och ung mamma

tack så mycket :D



2010-11-16, 14:06:17 URL: http://paulinagavelin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?