16/11-2010

2010-11-16, 23:23:41 / Kategori: Allmänt
Jag gjorde en sak innan skolan så alla trodde att jag var sjuk hahahah , när dom väl såg mig sa dom " meeen heeeeeeej" ... hahah =D i bamba åt vi lite , på rasten va vi ganska sega. Jag& lull låg i soffan med benen på varandra haha men det var skönt fan. ^^ vi skulle typ göra presenter till dom som står oss nära, jag ville vara med på det även om jag hade ont i huvudet så jag tog 2koppar te. Alle hjälpte mig också med sina kramar hah, då vi slutade hängde jag och lull med henne till tåget så stack vi och köpte en macka&dricka till mig , fan vad gott det var.. :o jaaaam, vi kollade i massa affärer och testade höhö. såklart blåvittshopen , ellie kärring kom senare. men jag och lull hade kul ju, vi mötte kärringen på mc jag somnade nästan. så vi stack till stadium och kolla, testade där med. då vi var klara med det ville jag hem, jag orkade knappt mer. jag åt och kollade på house hahah så rolig.. fick kycklingspätt, ris&curry jaaaaaaaam sen bullar. ^^ julmust såklart också.












Städade lite nyss, hann knappt mycket..

stephanie isabell

vilka härliga bilder :D



2010-11-17, 13:13:12 URL: http://stephaniebell.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?