18/11-2010

2010-11-18, 23:23:13 / Kategori: Allmänt
Fyfaaan vilken kall morgon uuusch blää ... men aa vi hade boowling på idrotten, skiiiit kul .=D jag sa igår att jag kommer vinna och jag gjorde det HAHAH. :D fast fick bara 327 =/  efter åkte vi till bamba och aa vanliga lektioner. men på dansen va det kul som alltid, jag va seeeeeeeeeeeeeeg , dansade i min takt dom stegen gillar jag (: så sa läraren " haha Jennie är du med" jag gick typ in i speglen , jag tror att detta beror på alla som GÅR EFTER MIIIIG ... jag får ingen tid för mig själv, jag får inte gå själv, jag får inte ta på mig själv,jag får inte snacka med någon själv och AHHH. blir galen . :@ när vi slutade skulle jag till ellie , ella hängde med oss till stan hhaha blablaaa där , hon ba " jag gillar din röv" jag ba nehe .. ^^ och snackade om sin kille blaablaa, jag hängde med lull hem och hämtade sin laddare sen till ellie som va sur , när vi va på hennes rum fick vi skit mycket kläder TACK. :O hon skratta, va glad liksom. fast när vi skulle äta va hon helt tyst, hon svarade inte oss. jag som hade fixat peppakakor menmen, jag åkte hem till slut. palla va ovän och ovän med dig... MED DIIIIG :S skumt ...














 =D




Pengarna imorgon , sen vara med en person (:<3

stephanie isabell

ha, jaa?



2010-11-19, 10:17:22 URL: http://stephaniebell.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?