23/11-2o1o

2010-11-23, 23:23:56 / Kategori: Allmänt

Fyyyfan vilken jäääävla piss dag. morgonen började med att jag var grymt trött men va i skolan , sen näst sista lektionen... jag skojar inte fyyfan vad det blev bråk e började fan bråka med mig igen. jag vet inte vad detta är, jag orkar inte FATTA jag orkar inte.. jag hinner inte ta luft & andas ut innan ett jävla till bråk ska komma .. :( det mesta du kom med va falsk , du tänker inte på vad du säger , jag ville inte kaxa mot mig men du började så klart som fan att jag skulle säga tillbaka. tro inte att bara du kan säga taskiga saker, det sista du sa det var riktigt jäääävla lågt därför jag slutade skicka, jag ville inte bry mig .. jag stack 40min tidigare från lektionen med ubahh jag ville bara komma ifrån skiten .. så yeees , vi gick i stan fast om du hotade att du skulle skicka folk på mig idiot ... :O ubah sa " jennie du har redan massa det räcker , kolla på dig du ska hinna andas ut innan massa ska gå efter dig , du hinner inte mannen jag tycker synd om dig.. först var det dom tre sen nu e, vad är detta? snart kommer du inte komma till skolan alls om alla är såhär mot dig ellerhur"  Snaaacka om att jag fick tårar rinnade på kinden av detta ... jag visade det inte , jag ville inte visa men det kom .. :'( uusch säger jag , samt på tåget hem skickade du massa ceeeep då fick jag med så folk kolla ... du tycker detta är kul , fyyfan för dig .. !!! när jag kom hem jag ville bara soooomna in i min värld det gjorde jag , men när jag vaknade hade jag fucking 6NYA MEDDELANDEN!!!!!!!!! jag ville inte svara så det gjorde jag inte heller. undra hur jag och alle ska göra med detta , hon kramade mig och sa att vi ska fixa detta , jag tror att vi kommer klara det gumman.. jag har alltid haft dig oavsett vad, jag släpper inte dig .. <3 vi bygger upp oss mer nu det gillar vi <3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?