29/11-2o10

2010-11-29, 23:01:03 / Kategori: Allmänt
Vad ska man säga om idag?? jag va ledsen inatt så kunde inte somna därför kom jag sent till skolan , det sket jag i .. allt fick bra sen , men mot slutet fyyyyfan vad jag DAMPA!!! jag hade fått fucking 7sms när min mobil laddade snacka om att jag skreeeeek" neeej du JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR" kolla på dessa , nu ska jag fan ta tag i detta .. josse som vi hade i bild hon blev då inte glad och lärarna hahah jag ska polisanmäla vet inte när och skit. Fan vad bra att jag har mina vänner med mig då , detta RÄCKER!!! NU jääävlar ska detta sluta , jag snackade med lärarna med bild läraren och kuratorn sen massa andra ... jag orkar inte, jag har inte tid för att tänka på det eller??? Jag tänker på massa annat , mitt huvud min mage ååååååååååååh.. det va så jääävla tur att jag tog dig i stan va fyfan vad jag skrek ut dig du visste ens inte vad du skulle säga men alla dina fucking HOT meddelanden .. vad är det med dig??? NU VET DU VAD JAG KÄNNER , DU LÅÅÅÅÅÅÅÅÅTER MIG VARA TILLS EFTER JUL OM INTE MER.... dig ska jag inte träffa , se , snacka med ,smsa eller något då ska du få se ... INATT MÅDDE JAG SÅ DÅLIGT ATT JAG HADE EN KNIV MOT HJÄRTAT , men jag höll aldrig i ... :( aja sen såg jag alle&nicco igen , vi va med dom jag åkte med dom hem . det va kul att laga mat hahah det gick la sådär , nicco skulle bara dansa hehe (: jag va inte på det humöret mådde illa som nu , en spydde ju i skolan :O:O BLÄÄÄÄ, när vi väl började äta skulle nicco hålla på mer hahah ååååh alle fick damp =D han dansade med oss jag pallade inte för denna dagen . vi hade kul , då vi skulle åka så glömde dom såklart glöggen HAHHAHAH så vi åkte tillbaka guud. Jag väntade där nere , vi hade tur vagnen kom precis. Vi och en till va hos memmelie , så sööööööööt hon är jag har saknat dig . vi kramades och snacka om MASSA , fixade ihop massa glögg wiiiiie (: det va GOTT , jaaam så vi tog .. vi tog 2flasker :O ahahha , sen kom Iza aa go tjej , då snackade alla med tända ljus så myyyyys va det allvar , jag tog massa bilder. :) så mysigt , memmelie satte på massa musik och dansa, nicco snackade med tobbe och vi tjejer bestämde då som ska ta ut mig på något sätt, vi ska sova där och ha massa mys. gå ut på kvällen och bada på kvällen med ljus och tjejsnack ÅÅÅÅÅÅh kan inte den dagen komma? hihi ^^ iza gillar jag , när dom 2 skulle röka satte alla sig i köket och snackade om ännu mer plus tog datan , vi satte på mer glögg hahah GALNA. men gott ^^ denna kvällen va så bra och mysig , jag och alle åkte hem tillsammans nyss. :) tack <33










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?