6/11-2010

2010-11-06, 22:48:43 / Kategori: Allmänt
idag skulle vi till hjällbo igen men vi tveka ,så när vi hade ätit drog vi in till stan fyyyyfan vad kallt.. sen skulle vi köpa dricka då hörde vi OLA snacka om att tjejerna blev galna , ellie filmade och var tårögd hahahha. (: där var vi ett tag , efter till hjällbo det var för jääävla kallt så vi gick runt massa, kunde inte sitta still.. det är så kallt faaaaan , jag la mig på min favvooo gunga igen och hade skönt , kollade upp på stjärnorna . malle och ellie försökte tända en brasa hahahha det var fettt kul , det gick inte så bra uuuusch vad kallt. dom satte på musik med , till slut åkte vi till stan och mötte två tjejer. :) hahahh vi gick uut och dom rökte , efter gick vi in och snackade typ alla behövde gå på toa. och så satte vi oss började ha musik så alla dansade hahhahahah vad kul säger jag , dom dansade som fan äkta sexigt och sånt hhahah ^^ massa kolla, ena tjejen ( Jonna) ville ha pengar för det HAHAHHAh hon fick 3kkr så jag skrattade och ellie skrek hahhaha töööönt .. ^^ men snacka om att kvällen blev ägd ändå, (: detta ska göras om!!...
















tack för denna roliga kväll hahah , nu blir det film med tjejerna (:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?