dagen med tjejerna. <3

2010-11-20, 01:30:03 / Kategori: Allmänt
vi slutade tidigt sen stack jag och lull till stan , fixade kläder till henne och åt på mc. jag skulle träffa en några timmar (: efter det drog jag till stan igen för att möta upp tjejerna aa. då började det snöa usch :o vi satt på mc en stund lull fick inte plats då sa en kille "du kan få min plats" så sött.. ^^ ellie va så jobbig där ååååååååååååh.. till slut gav jag henne peppakaka hahhaha. vi skulle fixa dricka,och tabletter till mig. ellie tjata gud, men jag hade det bra med den speciella saken . ^^ kom hem lite sent , dom handlade godis här, jag gick hem och duscha direkt för pappa skulle sova tidigt . testade alla kläder, taaack lull :)






















 myyys ju...

senare ska man vara med flickorna igen, ha mys lördag (:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?