orkari nte skriva ...

2010-11-14, 02:01:19 / Kategori: Allmänt
Jag orkar inte skriva alls , aja jag vaknde runt 2 :o då gick jag upp och tog det lungt tills jag skulle åka och möta ellie . vi snackade hela vägen & innan hon kom gick jag på toa. vi kollade på parfym sen stack vi till 4gott för att möta Malle aa ^^ då köpte vi godis JAAAM . :) vi kollade på kläder till jul och julklappar , jag vet ganska mycket som jag vill köpa om jag kan. vi åkte till hjällbo gick runt där lite , satte oss på några gunger då kom matte frn ingenstan :o snacka om att vi blev rädda och sprang , sen stog han aaas nära waaa vad jag skrek. till slut gick jag fram till honom då ville han gå men han stannade , vi snackade lite det kändes fel&musko =/ hmm , ändå snackade vi nästan 1timme, han var skit glad konstigt ju =/ efter en stund skulle han med sin pappa fyyfan vad det började regna , jag va med honom då palla stå i det. snackade lite minnen & skit , alltid kul kanske`? när han stack gjorde vi det , va i stan och så kom jag hem tio typ. :o men vi hade kul.  fick bara veta en sak som gjorde mig ledsen .... :(
















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?