Stan med tjejerna igår.

2010-11-21, 15:11:03 / Kategori: Allmänt
Jag orkade inte skriva inatt...





Igår ; jag åkte till stan för att fixa lite sen kom tjejerna till stadium , ellie skrämde mig :$ vi gick till massa affärer sen var jag hungrig ville ta något att äta. Jag hjälpte lull lite mer , vi stack till mc. ellie va sur igen :( det är inte kul då , senare när hon köpte ett par skor blev hon glaaaaad wiiiiiiiiiie (: när vi var klara skulle vi till ellie , vi åkte dit i detta kalla vädret men hennes mamma hade inte kommit hem. vi satt i svalen med en 2l cola och massa kläder , lull snackade med sin kusin as länge sen blev det problem ... PROBLEM, jag tänker inte säga här. till slut kom hon hem vi gick in i det varma jag tog godis och cola hehe. ellie gapade på hennes mamma sen helt plötsligt började vi kasta godis på varandra. :o jag skulle kasta tillbaka då kom den på hennes öga hhahaha hon började gråta :o precis när jag skulle trösta henne ringde någon på mig mobil ........... jag va så dum så jag svarade fyfffan jag bara " EEELIIIIE GUMMAN SKÄRP DIG GÅ UPP, polisen kommer komma" då gick hon upp vi snackade med den saken i mobilen och sa förlåt till varandra ... fyyyfan säger jag bara , hon sa massa om polisen och massa annat .. vi skulle till gamle vid 9 på kvällen , jag tror att jag va räddast ... aja när jag kom hem va jag lite lung men vilken dag ..
























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?