Bil&stan!

2010-10-17, 22:57:04 / Kategori: Allmänt
Jag gick upp vid tio och skulle möta en i stan , snacka om att jag ville SOOOVA! men när jag kom till stan kom han med , då drog vi till frölunda för att övningsköra. det gick bättre än vad jag trodde ju. eller aa han gasade för att tuffa sig då stannade den helatiden hahah annars var det bra , det var bra i backarna och på vägen lite. Shit va med där 2timmar efter det åkte vi till Willys då fick jag dricka&yogurth jaam , tack.:) han skulle ha halva affären typ, då vi väntade på bussen tog han sin dricka halva rann ut hha. juste vi gick från gamlestaden till willys herregud vad han tjata om CIGG jag bara men NEEEEEEEEJ ge dig nu .. han frågade alla där , men a när vi kom till honom väntade jag på Lull , hon kom vi alla satt en stund. hans syskon störde oss, han skulle upp ett tag för något vi väntade ute men han kom inte snacka om att jag frööööööös och mådde piss. jag är så jääävla sjuk detta är inte kul, jag bara klagar på allt. att jag inte orkar vänta eller att jag fryser eller är vaaarm som tusan , min panna brände jag mig på men händerna va is. efter typ 20min kom han men inte till mig han MÖTE JOOOOOOOONAS och staack ........... så suuur jag blev så vi stack med, jag kom hem skulle duscha jag orkade fan inte :O det tog nästan 1timme , så slö va jag och när jag kom ut orkade jag inte ta på mig. jag vågar ens inte fråga om jag får vara hemma , får aldrig det mer . :S
















Nu har pappa gjort te till mig, tack (:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?