Stan med Ellie (:<3

2010-10-24, 00:00:15 / Kategori: Allmänt

Jag vaknade vid 6 på morgonen och mådde inte så bra uuuusch , gick på toa och tog vatten sen la jag mig då vaknade jag igen vid tio eller något . jag ville sova ut :( jag fick gå på toa varje halv timme typ , vet inte vad det är sen i stan gick jag 4gånger . =/ Min kompis började undra vad det var jag vet inte heller ,vi hann snacka massa massa men jag lyssnade inte så bra för magen blev varm och fick panik så sa " ne jag måste gå igen" sen tog jag lite luft , vi kollade på skor och kläder , köpte avslagen cola till mig det kändes lite bättre. När jag åkte hem mådde jag illa usch usuch gick till affären sen köpte mat och somna 1timme mådde illa igen , nu är det lite lugnare . tuur det , hoppas jag kan sova mer imorgon.










tack för dessa dagar med dig gumman, det är ens inte början.. <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?