Stan med min lilla ellie ... <3

2010-10-30, 00:00:08 / Kategori: Allmänt
När jag fick sluta lite tidigare gick jag hem ens stund innan jag drog till ellie, jag åkte till stan typ halv fem det tyckte pappa var sent ... öööh :S då jag var framme var hon med framme hahah, jag mådde illa och var varm men gick till dom. hennes mamma var med , vi satt i Sj ett tag , sen vidare för att köpa godis och jag fick en liten påse av hennes mamma .. så sött :o tack så mycket :) hon skulle hade sprit hahah och vi skulle ha mat , när jag satt där kom lilla Johanna dit :) där snackade vi massa massa , skrattade och snacka. det var kul , vi hängde med henne till bussen då mötte man såklart vissa... :o jag visste inte att ni kände varandra fan , shiiiit ... :o så kan det gå .. =/ ellie var med mig , på bussen snackade vi och drack cider , mumma (: du åker imorgon men kanske ska ses på söndag <3
























 FREDAGSMYYYS! såååå fin film (:



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?