13/9-2010

2010-09-13, 22:20:31 / Kategori: Allmänt
Vilken dag, jag kom till skolan 10..:O då hade alla varit i bibblan så kom lullie och malle springades för att krama mig så söööta. :) sista lektionen var det teater igen HAHAHAH vad kul vi hade hahah på rasten log vi gräset alla och kollade upp på himmlen så skönt var det alla var med er och slappna av. :) Efter skolan åkte jag, lull och ubi till affären sen åkte vi alla till hjällbo och hade bra samtal där. (: vi bara chansade att åka dit för att se vad som skulle hända, då sa matte att vi kunde komma jag bara hopp.. =/ han var där själv så aa. fyffan han började kasta vatten på mig skiit uuuuuuuuuusch vad blöt jag var det bara rann. :O jag fick sån damp skulle kasta tillbaka men ne du var för snabb så jag nöp dig lite över allt HAHAHAH. :D vi hade så kul , bra att Lull med skrattade. :) när jag skulle hem för att jag mådde illa träffade vi ett gäng kompisar i stan så vi stannade. :) coolt att han kunde trolla han var grym och snäll, jag var så blyg för vissa. :$ becka hände med mig hem wiiie :)











W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Tack gumman :) får så stort leende för dessa fina kommentarer. detsamma :)

kramar.



2010-09-14, 16:42:53 URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?